星期一, 2月 06, 2006

爽...疏乎

累死的我
趁難得的一天假期
馬上飛奔到按摩店爽一爽
嘩..那個瀋陽牌阿姐功夫認真到家..勁度十足

小妹,你頸椎第二節位置移了一點
令你肩膊肌肉超緊
哎吔!! "咔咔".."咔咔"..

她將我頭向兩邊一扭一擰
嚇得我猛力喊停

小妹,以我十七八年的經驗
放心...
保証令你舒服舒服( 蠻有信心的目光)

之後的兩小時...我像扭麻花一樣
任捏任搓...

真疏乎...
服務一流
超爽....
以我骨場經驗...嘻嘻!!
暫時無人取代呢位阿姐
絕對值得俾多D小費!!!
欲知詳情..請向珍妮查詢...

0 Comments:

發佈留言

<< Home